VISITA A LA PLANTA GRIÑÓ

El passat 23 i 30 de gener els alumnes de 2n d’ESO A i D van anar a la planta de triatge Griñó de Constantí. Allà arriben tots els residus del camp de Tarragona que són llençats al contenidor groc i hem pogut veure el procés de separació i tractament d’aquests residus en directe, ja que hem pogut passejar per les instal·lacions mentre funcionaven a ple rendiment. Els alumnes han gaudit i el més important, han refermat la importància de separar correctament per tal de poder donar una segona vida a aquestes ampolles i llaunes que diàriament usem i llencem.

Una visita útil i del tot “reutilitzable”, ja que el seu objectiu és sensibilitzar i conscienciar a nivell individual i comunitari.