🏆🦘 Copa Cangur

📅 El dimecres 28 de gener, dos equips formats per 7 alumnes d’ESO (1 cadet i 1 júnior) es van desplaçar als Pallaresos 🚌 per participar en la fase local de la 🧮 Copa Cangur.

🤝 Es tracta d’un concurs presencial de resolució de problemes matemàtics per equips. Cada equip ha de resoldre 12 problemes en 60 minuts ⏱️: una autèntica cursa contra rellotge  on la puntuació de cada problema va variant al llarg del concurs, fet que converteix l’estratègia en un element clau 🧠.

📊 Les puntuacions es poden seguir en directe durant la competició, cosa que fa que el concurs esdevingui un joc emocionant, amb les matemàtiques com a grans protagonistes ⭐.

🏫 Els dos equips de l’Institut Ramon Barbat van aconseguir resoldre diversos problemes i, tot i no classificar-se per a la final catalana, van gaudir d’un matí matemàtic compartit amb alumnat de tota la comarca 🤗 i d’un dia diferent i enriquidor.

👏 Gràcies per la vostra participació i entusiasme!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut