5 guardons als Premis ImpulsFP 2021
05/05/21El passat 23 d’abril es van lliurar el Premis ImpulsFP. Cinc projectes dels nostres alumnes han estat premiats en les categories d’emprenedoria i innovació. Els projectes són:
Emprenedoria:
1r premi Projecte Activitats Comercials i SMIX “WISP IT”
3r premi Projecte Activtats Comercials “SOFREZZER”
4t premi Projecte Activitats Comercials “DRONETECH”
4t premi Projecte GIAT “VIATJAR SENSE LÍMITS”
Innovació:
3r premi Projecte GAT2 “CALA MONTJOI”
La nostra més sincera enhorabona als guanyadors i a les seves tutotes Remedios Lucena i Roser Ibáñez.
Premis ImpulsFP Baix Llobregat 2021 (A partir de 1:27:00)
Nou Cicle Formatiu ‘Guia en el medi natural i de temps de lleure’
04/05/21L’institut Mediterrània amplia la seva oferta formativa en Formació Professional i a partir del curs 2021/2022 oferirà un nou Cicle Formatiu de Grau Mitjà, Guia en el medi natural i de temps de lleure, de la família professional d’Activitats físiques i esportives.
Es tracta d’un cicle formatiu de caràcter eminentment pràctic, en què l’alumne passa poques hores a l’aula. El cicle permet formar tècnics especialistes en organitzar itineraris i guiar grups per entorns naturals de muntanya, sobre terreny nevat i també fent espeleologia i barranquisme de baixa dificultat. Llegeix més»
Aparador Portes Obertes CCFF
04/05/21Portes Obertes Batxillerat 2021
03/05/21Document, amb informació sobre el batxillerat, que es va compartir a la jornada de portes obertes virtuals el dimecres 3-5-2021.
+Mediterrània – Núm. 8 (Maig 2021)
02/05/21Lliurament de premis Sant Jordi 2021
23/04/21Lliurament de premis del certamen literari i del concurs de fotografia matemàtica, retransmès en directe a les aules. Enhorabona a les guanyadores i guanyadors!!
Sant Jordi 2021
20/04/21Ens reinventem i celebrem el Sant Jordi des de les aules, amb el protagonisme, com sempre, dels alumnes i el professorat que ho ha fet possible. El nostre agraïment!
Aquest any hem volgut explicar històries distòpiques. Els vostres companys i companyes han triat alguns fragments d’històries distòpiques de la literatura. Gaudiu-ne!
Exposició de pintures Sant Jordi 2021
20/04/21El dimarts 20 d’abril es va inaugurar, en el marc de la setmana cultural amb motiu de Sant Jordi, l’exposició de pintures dels companys Carmen García Fort i Xavier Pech Morales. L’exposició romandrà oberta a la sala d’actes, en principi, fins al divendres 30 d’abril en horari de matí i tarda.
Us hi esperem!
Fotografia matemàtica 2020-21
20/04/21Resultat del concurs de fotografia matemàtica 2020-21. Enhorabona a les guanyadores i guanyadors!!
Orientació per a famílies de 4t d’ESO
19/04/21Presentació sobre orientació acadèmica i professional que es va compartir amb les famíies de l’alumnat de 4t d’ESO el passat 14-4-2021.
+Mediterrània – Núm. 7 (Abril 2021)
01/04/21Portes Obertes ESO 2021
11/03/21Cicle Formatiu de Grau Mitjà SMIX
10/03/21Vídeo de presentació del Cicle Formatiu de Grau Mitjà realitzat pels alumnes de Sistemes Microinformàtics i Xarxes
Dones oblidades de la història
08/03/21L’any 2019 alguns alumnes de l’INS Mediterrània de Castelldefels, amb la col·laboració de la professora Mª José Rozas, van començar una activitat de reconeixement a la tasca de moltes dones oblidades.
Fruit d’aquesta feina col·lectiva neix aquest blog, amb l’objectiu de recopilar, curs rere curs, petites ressenyes de DONES que haurien de ser recordades pel seu coratge, la seva lluita i, especialment, la seva gran tasca professional, en moments en què les dones tenien prohibit l’accés a l’educació superior i la feina.
Videoclip matemàtico-musical. 1r ESO
03/03/21El professor de matemàtiques Xavier Pech, amb els alumnes de 1r d’ESO, han creat un videoclip matemàtico-musical!!!
L’activitat consistia en escollir una cançó (també podien optar a crear-la) i adaptar la lletra, tot respectant els tons de veu i el ritme. Això sí, calia que la nova lletra tractés sobre conceptes matemàtics.
A continuació podeu veure’n alguns exemples. Esperem que us agradin!!!
+Mediterrània – Núm. 6 (Març 2021)
01/03/21Full informatiu mensual de l’institut. Any VII · Núm 6 · Març de 2021