Pojecte Tecnològic DDPA – Defensa Fase Nacional

El passat 30 d’abril l’alumnat de tercer d’ESO Luca Bouman, Martina Cattaneo i Eric Dulhai, es van classificar en primer lloc de la seva categoria en les II Olimpiades de Telecomunicacions Catalanes. Avui han realitzat la defensa del seu projecte a nivell nacional davant d’un tribunal format per les facultats de telecomunicacions de Granada, Saragossa I Màlaga.

L’alumnat ha mostrat una destresa comunicativa excel·lent i uns coneixements tècnics molt avançats i han estat felicitats per tot el tribunal. Des del centre volem felicitar-los pel seu esforç i constància per a dur a terme el projecte. També volem agrair a l’EETAC tot el seu suport i acompanyament (en formació, infraestructura, etc…) i en especial a Eduard Garcia Villegas, Sotsdirector de Promoció d’Estudis i Nou Estudiantat de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC). Universitat Politècnica de Catalunya-BarcelonaTECH (UPC).

Presentació        Maqueta        Vídeo