Projecte de ràdio

Radio i Escola, a Radio Castelldefels, tracta d’otorgar un espai radiofònic a les escoles i instituts de la ciutat, que utilitzen la ràdio com a eina pedagògica. Les escoles participants compten amb recursos tècnics per poder fer productes radiofònics integrament per part dels seus alumnes. Aquests productes es poden escoltar cada setmana al programa Ràdio Oberta “Ràdio i Escola” de l’emissora municipal, que s’emet els dissabtes de 11 a 12 h i els dimecres a les 21 h. El coordinador del projecte, i conductor del programa, és el col·laborador de Ràdio Castelldefels, Fernando Lorza.

Feu clic a la imatge per accedir a la página web de Radio Escola Castelldefels

Programa 228. 20 maig 2023

Alumnat de CFGS d’hoteleria i turisme i de CFGM d’activitats comercials i SMIX, participant en el programa Erasmus+, i la seva coordinadora de mobilitat Mar Marchante, expliquen les oportunitats que ofereix fer un Erasmus+ i les seves experiències durant les seves estades a l’estranger.

Programa 222. 25 febrer de 2023

Els alumnes de l’aula de acollida, acompanyats per la seva tutora Aurora Conrado, expliquen les seves experiències personals: els motius pels quals van arribat a Catalunya, els seus costums i del procés d’adaptació a l’institut.

Programa 204. 6 maig 2019

La Valentina, l’Angélica, l’Albert, la Gabriela, la Candy i l’Arnau són alumnes del cicles formatius del nostre Institut; juntament amb la Mar, professora i coordinadora d’Erasmus parlen dels cicles formatius que ofereix el centre, de les seves experiències i dels Erasmus que han realitzat a París, Finlàndia i Alemanya.

Programa 190. 30 octubre 2018

Isam, Gerard, Emma, Celia, Sergi, Albert, Raúl, Alison i Carol, alumnes de periodisme, ens parlen de l’estiu, de l’intercanvi amb Alemanya, de la festa de Halloween, de llegendes urbanes i expliquen alguns acudits.

Programa 185. 12 juny 2018

Alumnes del nostre Institut ens parlen de mediambient i de les seves activitats com a escola verda, de la importància de les abelles, de la prehistòria i de la filosofía que fan a primer de batxillerat.

Programa 179. 17 març 2018

Alumnes del nostre Institut ens parlen del seu país d’origen i del projecte Eslora, del Cicle Formatiu que están realitzan i de la seva experiència a l’Erasmus que han fet a Finlàndia.

Programa 172. 21 gener 2018

El Jordi, la Laia i el Marc, que fan 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, ens parlen de la seva assignatura d’emprenedoria, d’una conversa “espacial” des de l’UPC i ens porten alguns audios sobre activitats que s’han realitzat a l’Institut.