Xerrada sobre els efectes de l’alcohol

L’ex-alumna Lídia Muñoz ha vingut a fer una xerrada sobre l’efecte de l’alcohol en l’organisme a la classe de Química de 1r de BATX-B.

La Lídia està estudiant el darrer curs del Grau de Farmàcia a la UB.
La xerrada, que ha fet junt amb un company del Grau, forma part de les seves pràctiques tutelades.

Durant l’activitat, l’alumnat de 1r ha escoltat les explicacions, ha visionat un vídeo, ha participat en un Kahoot i ha respòs un qüestionari.

Finalment, la Lídia i el seu company ha donat resposta a les preguntes que l’alumnat els ha plantejat sobre la seva experiència universitària en el Grau de Farmàcia.

Estem contents que els ex-alumnes ens visitin!