Xerrada informativa Projecte “Amazonas”

El 18 de febrer 2022 estaven convocats els alumnes d’ESO a assistir a una xerrada informativa sobre el projecte “Amazonas”, la qual va tenir lloc al gimnàs del centre amb una participació de 45 alumnes del nostre centre. Era la primera vegada que feien una xerrada amb aquest format per promocionar el projecte.

Des del Club TRIRELAY i la Federació Catalana de triatló han escollit el nostre centre com una de les entitats que tinguin accés al “Proyecto Amazonas”

QUÈ ÉS “PROYECTO AMAZONAS”?

És un programa integral i transversal de la Federació Espanyola de Triatló amb la col·laboració de les Federacions Autonòmiques pel desenvolupament de la dona i de la seva evolució en el món del triatló.

Les xerrades estaran dirigides tant a noies com a nois del centre, perquè tots i totes puguin beneficiar-se de jornades de portes obertes al club TRIRELAY.

Així l’Eva Ledesma, representant del projecte “Amazonas” de la Federació Catalana de triatló, en Fernando Dietsche, entrenador del Trirelay i en Joan Carles Castellà, President del Club Trirelay han fet la presentació del projecte.

Es realitzaran 1 o 2 concentracions subvencionades per la FETRI* en un Campus Amazonas (es subvenciona a 2 noies de cada FF.AA.). Ja s’ha celebrat una jornada al mes de desembre, en queda fer una altra al mes de Juny.

Els van animar a assistir a la duatló Trirelay que es va dur a terme el diumenge 20 de febrer, per engrescar a totes i tots els que vulguin provar l’experiència i compartir-la amb els seus companys.

Tots els interessats poden entrar a la pàgina del club i seguir les proves https://www.trirelay.cat. L’escola de Trirelay, ubicada al Complex Esportiu Can Xaubet de Pineda de Mar, fa entrenaments de setembre a juliol, dilluns cursa a peu, dimarts natació, dimecres cursa a peu, dijous natació, divendres o dissabte ciclisme, per un preu de 24€/mes.