RESULTATS i FINAL TORNEIG BÀSQUET INSTITUT 18-19

4t ESO C CAMPIONS, CAMPIONS, CAMPIONS

Resultat de la FINAL del TORNEIG de BÀSQUET DE L’INSTITUT 13 juny’19

4t ESO C – 2n ESO A  36-27

Agrair la participació de tot l’alumnat del centre que ha fet possible per primer any el torneig de bàsquet a l’institut i en especial a Pedro Rodríguez, Víctor Tejero i Felipe Banda per la iniciativa i per l’arbitratge juntament amb l’Enric Costa.

L’equip de 4t ha superat a l’equip de 2n amb els jugadors Felipe Banda, Víctor Tejero, Gerard Soler. Badr Ferkhani i Pedro Rodríguez, bo i que els de 2n ESO A sortien amb una avantatge de 6 punts, els de 4t amb respecte, han anat trobant el seu joc i els han superat per 9 punts. . Intensitat, ritme, i bon joc. Aquí es nota el nivell de bàsquet dels nostres alumnes.

Destacar la participació i felicitar a la jugadora Rocío Valle pel seu joc, col·laboració i resolució, sent l’única noia en participar a la final..

SUBCAMPIONS 2n ESO A Equip format per Rocío Valle, Valentín Sánchez, Kelvin De Aza, Fernando Mendinilla, Roger Pera, Pol Pineda i Víctor Jaén.

El premi del guanyadors del torneig es jugar contra els professor/es que serà el proper dimecres 19 de juny’19.

A tot l’alumnat, ens retrobem l’any vinent a la pista.

Bon estiu…Olga Martín ?