Recollida d’aliments

La setmana vinent comença la recollida d’aliments a l’institut conjuntament amb la Creu Roja com a part del Servei Comunitari que fa tot l’alumnat de 4t d’ESO al llarg del curs.

La campanya de recollida d’aliments a l’institut és des del dilluns 20 fins el divendres 24 de novembre. A primera hora durant tota la setmana es recolliran aliments que portin els alumnes, professorat i PAS. Els alumnes encarregats de recollir-los es distribuiran per les tres entrades del centre.

Es recomana portar prioritàriament aliments de fàcil consum i accessibles per gent que no disposa de cuines per preparar àpats, com conserves de llegums cuites o brous preparats, així com aliments per esmorzars, com crema de cacau, cereals, alimentació infantil/per nadons. També recollirem aliments típics d’anteriors campanyes, com oli d’oliva o girasol, conserves en llauna, pasta, arròs o llet, per exemple.

Us animem a què col.laboreu, participeu i poseu el vostre petit gra de sorra en aquesta recollida  d’enguany.  La vostra col.laboració és clau i ajudarà a moltes famílies. Us ho agraïm per endavant!!