Darrer dia de recollida d’aliments de l’alumnat de 4t d’ESO B

Demà dia 19, és el darrer  dia de recollida d’aliments a l’institut conjuntament amb la Creu Roja com a part del Servei Comunitari que fa tot l’alumnat de 4t d’ESO al llarg del curs.

El Servei es divideix en dues parts, la primera és la campanya de recollida d’aliments a l’institut, del dilluns 15 fins el divendres 19 de novembre. A primera hora durant tota la setmana es recolliran aliments que portin els alumnes, professorat i PAS. Els alumnes encarregats de recollir-los es distribuiran per les tres entrades del centre.

Animeu-vos i porteu aliments! Es recomana portar prioritàriament aliments de fàcil consum i accessibles per gent que no disposa de cuines per preparar àpats, com conserves de llegums cuites o brous preparats, així com aliments per esmorzars, com crema de cacau, cereals, alimentació infantil/per nadons, paté o formatgets. També recollirem aliments típics d’anteriors campanyes, com oli d’oliva o girasol, conserves en llauna, pasta, arròs o llet, per exemple.

La segona activitat que es farà és la participació en la campanya del Gran Recapte d’Aliments 2021 que es duu a terme el divendres 19 i el dissabte 20 de novembre als supermercats que col·laboren amb la Creu Roja de Pineda i el Banc d’Aliments, que són els següents: Aldi de Pineda, Carrefour situat a prop del Bingo de Pineda, Consum de Poblenou i Consum Pineda centre. Els alumnes informaran a l’entrada dels supermercats perquè els clients que vulguin col.laborar facin una donació a la línea de caixes.

Us animem a què col.laboreu, participeu i poseu el vostre petit gra de sorra en el Gran Recapte d’enguany, ara que la pandèmia ha multiplicat per cinc el nombre de famílies que la Creu Roja de Pineda i el Banc d’Aliments ha d’atendre. La vostra col.laboració és clau i ajudarà a moltes famílies. Us ho agraïm per endavant!!