PRESENTACIÓ DE LA 4a CURSA JOVE DE PINEDA DE MAR

btrhdr
rbthdr

El dimecres 27 de febrer a l’Ajuntament de Pineda de Mar, en Rachid Bouchaoul de 3r ESO D, Safuan El Bair de 3r ESO A i la professora d’educació física Olga Martín

vam assistir com a convidats a l’acte de presentació oficial de la 4a edició de la Cursa Jove de Pineda de Mar. A l’acte vam comptar amb la presència de representants oficials de l’Ajuntament de Pineda, Educació, Joventut, representant de  la Secretaria General d’Esports, representant de la Fundació Josep Carreres i alumnes dels 3 Instituts de Pineda.

Es van fer els parlaments oficials, es va presentar la cursa i el recorregut històric

i es va presentar la Fundació Josep Carreras i el seu projecte d’investigació. Es va acabar amb un petit refrigeri per tots els assistents.

Animem  a tots els alumnes de l’Euclides a participar en aquesta cursa que es celebrarà el 31 de març de 2019 a les 10h. a la Platja dels Pins de Pineda de Mar.

Les inscripcions les podeu fer a través de: www.pinedademar.cat