Preinscripció i matrícula batxillerat 2022-2023

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció a l’Institut Euclides les persones que vulguin estudiar al nostre centre:

• la modalitat d’arts plàstiques.
  • qualsevol modalitat quan l’alumne està cursant l’ESO en un altre centre (l’alumnat de 4ESO de l’Euclides ja té la plaça reservada, no ha de fer la preinscripció).
  • les persones que cursen o han cursat un cicle formatiu.
  • les que provenen d’un institut que no imparteix el batxillerat.

Informació necessària per fer la inscripció a l’Institut Euclides. Codi del centre: 08052992

L’oferta de places és la següent: enllaç

1.- PRESENTAR LA SOL·LICITUD EN SUPORT ELECTRÒNIC

La sol·licitud s’ha de presentar al registre electrònic de la Generalitat mitjançant el formulari electrònic.

Accés a la sol·licitud de preinscripció en suport electrònic *(disponible del 20 al 26 d’abril)

Per poder utilitzar el formulari electrònic, cal identificar-se amb un certificat digital , com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d’identificació idCAT Mòbil, i el número d’identificació de l’alumne/a amb el qual consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC) i que es pot obtenir amb la Consulta de l’identificador de l’alumne. La direcció del centre on s’han cursat ensenyaments des del curs 2015-2016 també pot facilitar el número identificador de l’alumne/a a les famílies i, en casos excepcionals i durant el període de preinscripció, es pot sol·licitar aquest identificador a les àrees territorials del Departament d’Educació, acreditant-se amb el DNI o document equivalent.

El tràmit de presentació de la sol·licitud electrònica s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre.

Si no es pot utilitzar el formulari electrònic cal utilitzar el formulari amb suport informàtic.

La llista de sol·licitants s’ordena en funció dels Criteris generals i complementaris de prioritat

2.- PRESENTAR LA SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC

Únicament en casos que no sigui possible la presentació de la sol·licitud electrònica

Un cop emplenada i enviada la sol·licitud, caldrà imprimir i firmar el document que genera l’aplicació i enviar escanejada o fotografiada el document de sol·licitud juntament amb la documentació requerida per correu electrònic al centre triat en primera opció. El correu electrònic de l’Institut Euclides és el: batx@euclides.cat

Documentació a adjuntar a la sol·licitud en cas de sol·licitud en suport informàtic

Documentació  identificativa:

Major d’edat:

• DNI / NIE / Tarja de residència

Menor d’edat:

• DNI alumne i del Pare/Mare o Tutor
  • Llibre de família

Documentació a efectes de baremació:

• Certificat acadèmic nota mitja numèrica ESO
  • Si encara l’està cursant; certificat nota mitjana de 1, 2, 3 ESO.

No cal adjuntar certificació acadèmica si s’ha finalitzat l’ESO a partir del curs 2017-18 o si es cursa actualment el 4t d’ESO (s’obtindrà de les bases de dades d’Educació). Si no s’ha pogut obtenir, caldrà presentar-la abans de finalitzar el període de reclamació.

Criteris generals i complementaris de prioritat

Accés a la sol·licitud de preinscripció en suport informàtic *(disponible del 20 al 26 d’abril)

– Un cop s’hi accedeix, anar a “Pas 1”, “Per internet”, triar, ”Sol·licitud”,”Vés-hi”
– Un cop emplenada i enviada la sol·licitud, enviar el document generat junt amb la documentació al mail batx@euclides.cat, especificant a l’assumpte del correu “Documentació preinscripció BATX + nom i cognoms de la persona.

3.- TERMINIS:

• 19 d’abril de 2022: oferta inicial de places escolars
  • Enviar sol·licitud: Del 20 al 26 d’abril.
  • Aportar documentació. Fins al 27 d’abril
  • Llistes amb puntuació provisional: 23 de maig.
  • Reclamació puntuacions: 23 al 30 de maig.
  • LListes un cop resoltes reclamacions: 3 de juny
  • Llistes amb puntuació ordenada definitiva: 9 de juny
  • Llistes d’alumnat admès i llista d’espera: 22 de juny
  • Matrícula ordinària. : Del 23 al 29 de juny