PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT. Publicat el número de desempat

Presentació Portes Obertes Batxillerat

Presentació Portes Obertes del Batxillerat Artístic

OFERTA DE PLACES

Preinscripció BATXILLERAT (Codi centre: 08052992)

El Departament d’Educació estableix els processos d’admissió dels alumnes als centres per al curs 2021-2022. En aquesta pàgina web i en els seus enllaços podeu trobar tota la informació necessària per tal de poder realitzar la preinscripció correctament.

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció tots els alumnes que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s’està cursant l’ESO, les persones que cursen o han cursat un cicle formatiu, les que volen accedir a la modalitat d’arts i les que provenen d’un institut que no imparteix el batxillerat.

La preinscripció de batxillerat es pot fer en format electrònic si la persona que fa el tràmit té una eina d’identificació digital, o en suport informàtic si no en disposa. Les dues opcions es poden fer dins el mateix web de preinscripció.

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA DE BATX:

• Oferta de places: 7 de maig
  • Període de preinscripció: Del 11 al 17 de maig . Telèfon d’assistència 93 769 37 76 de 9h a 14h de dilluns a divendres, tarda del dia 17 de maig de 16 a 17h. Correu de consultes: batx@euclides.cat
  • Període de matrícula: Del 12 al 16 de juliol
  • Calendari oficial del procés
  • Número de desempat: es publicarà  el dia 18 de juny de 2021
  • Publicació de llistes anonimitzades: a mida que ho marqui el calendari les anirem publicant

Fer la sol·licitud.

Si es té una identificació digital:

• Electrònica: Ves a l’apartat Preinscripció del web del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i escull el formulari en format electrònic. Per fer-ho necessitaràs una eina d’identificació digital com el DNI electrònic, la T-CAT, el sistema Cl@ve o l’idCAT Mòbil.
    1. Introdueix el número identificador de l’alumne, el RALC.
    2. Obre el formulari de preinscripció i omple totes les dades personals que se’t demanin.
    3. Indica el llistat ordenat de centres on t’agradaria obtenir plaça.
    4. Indica si els centres escollits per a la preinscripció són centres adscrits al teu centre anterior.
    5. Especifica totes les circumstàncies especials que acreditin la teva sol·licitud (residència habitual, si l’infant té germans al mateix centre, si té alguna necessitat educativa específica…).
    6. Adjunta tota la informació escanejada o fotografiada que es requereixi.
    7. Envia la sol·licitud de preinscripció.

Si no teniu identificació digital:

• Suport informàtic:
  1. Ves a l’apartat Preinscripció del web del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i escull el formulari en format informàtic.
  3. Indica el llistat ordenat de centres on t’agradaria obtenir plaça.
  6. Adjunta tota la informació escanejada o fotografiada que es requereixi.
  7. Envia la sol·licitud de preinscripció.

INFORMACIONS I RECOMANACIONS:

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
  • El codi de centre de l’Institut Euclides és el 08052992, el necessitareu per indicar a quin centre voleu prescriure-us.
  • Demaneu al vostre centre actual el número d’identificació de l’alumne RALC per poder lligar la vostra sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal
  • Cenyiu-vos al calendari establert. Lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini es fa perdre tots els drets d’adscripció amb el ris que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.
  • S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als que us interessa inscriure la vostra filla o fill. No es poden presentar dues sol·licituds a dos centre diferents per a uns mateixos estudis.

ENLLAÇOS D’INTERÈS:

En aquests enllaços s’incorpora tota la informació detallada i la documentació necessària per tal de formalitzar la preinscripció i la matrícula: