Pla Obertura Institut Euclides

Bon dia,

Ja podeu consultar el Pla d’Obertura del nostre centre:

Pla obertura Institut Euclides

El curs s’acabarà virtualment el dia 19 de juny.

Només en aquests casos es pot venir al centre a partir del dia 8 de juny:

• Alumnat que es presenten a selectivitat. Poden assistir a les classes de repàs al centre segons el calendari inclòs al pla.
  • La resta d’alumnat en casos excepcionals demanant cita prèvia al tutor en cas que necessiti parlar presencialment amb ell.

Aquests alumnes hauran de portar el carnet de vacunacions actualitzat i una de les següents declaracions de responsabilitat signada pels pares o els alumnes (segons sigui major o menor d’edat).

Les mesures de protecció adoptades pel centre es poden consultar al Pla d’Obertura. Us recordem que s’ha de portar mascareta.

Salutacions