PARTICIPACIÓ A LA GIMNASTRADA 2019

La Gimnastrada va tenir lloc el dijous 14 de març’19 al pavelló Nino Busquetó de PinedaÈxit de participació amb més de 70 actuacions. Es van fer exhibicions de balls, d’activitats esportives amb acompanyament musical dels centres educatius i entitats de Pineda i rodalies. Aquest any va ser la celebració dels 10 anys de la Gimnastrada que organitza l’Institut Joan Coromines de Pineda. Les nostres alumnes van participar realitzant els balls que han preparat a les classes d’educació física o voluntàriament per elles. Les vam acompanyar en Santi Serratacó i l’Olga Martín.També participaven altres alumnes del centre però amb l’espai jove i amb les escoles de dansa.

Fem una relació de les participants:

Rosario Alvárez, Judith Moreno, Martina Voltas i Andrea Contreras de 1r d’ESO D, Yasmin Oiaroud, Laia Guillén, Laura Mumany, Ada Chaichio i Laia Maeso de 1r ESO E i Judit Sánchez de 2n ESO A.

La Ingrid Marré i Judith Sánchez de 2n Batxillerat A van ser les reporteres de la trobada i agraïm molt la seva col·laboració i dintre de poc temps ja podrem veure el muntatge audiovisual.