Mostra de Fotofilosofia 2018

El passat dimecres 14 de Novembre alguns alumnes de 4rt d’ESO i 1r de Batxillerat  van assistir a la 12a Mostra de Fotofilosofia que organitza cada any el Grup AdHoc dins el Certamen Barcelona Pensa a la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona.

Les fotografies seleccionades van ser mostrades i comentades i se’ls va entregar un certificat acreditatiu. És una molt bona oportunitat per a que els alumnes s’adonin que allò  que succeeix a les aules té transcendència més enllà de les seves parets i que la filosofia és una porta oberta a la creativitat i el pensament crític.