L’alumnat de l’institut rep ordinadors de la Generalitat

En el marc del Pla d’educació digital de Catalunya, s’ha iniciat el Projecte d’acceleració de la transformació de centres, amb el lliurament de dispositius. A l’institut ja els hem repartit a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de 1r i 2n de Batxillerat.

Recordem a cada alumne/a que des del centre posem a la teva disposició un d’aquests ordinadors per tal que en facis el bon ús necessari per seguir el teu aprenentatge. És la teva responsabilitat assegurar-te que es manté en bon estat al llarg de tot el curs, moment en el qual l’hauràs de retornar al centre. El centre et pot demanar al llarg del curs diversos punts de control si així ho considera. Recorda, no és el teu ordinador en propietat, sinó que el centre te’l deixa en préstec.

El projecte d’acceleració de la transformació de centres ha d’afavorir i assegurar l’ús de les tecnologies digitals a totes les aules amb l’objectiu de l’assoliment de la competència digital de tot l’alumnat de Catalunya, juntament amb una millora de la connectivitat dels centres, un pla de formació específic per als docents i l’acompanyament dels referents digitals de territori i dels mentors digitals.

Podeu trobar més informació en aquest enllaç.