Feines d’Estiu 2022-2023

Ja teniu disponibles les feines d’estiu

1. Alumnat que ha assolit les competències. Recomanació de llegir durant l’estiu.

“Llegir en les llengües que coneix (llengües d’origen, llengües curriculars…). Si és possible i amb els recursos que tingui a l’abast, pot compartir les lectures amb els companys i companyes: explicar l’argument del llibre, destacar què és el que ha trobat més interessant o el que no li ha agradat… Pot utilitzar llibres que tingui a casa, de préstec de les biblioteques o a partir de les lectures en moltes llengües que es poden trobar en aquest enllaç.”

2. Alumnat que no assoleix la matèria. Se li recomana que faci les feines de reforç de la matèria que trobarà a:

2 ESO

3 ESO