Documentació per realitzar la matrícula de batxillerat.

Bon dia,

L’alumnat nou que cursarà estudis de batxillerat al nostre centre el proper curs 2021-2022 ha de portar la següent documentació per formalitzar la matrícula del dia 12 al 16 de juliol de 9 a 13.30h:

Fer el pagament de la quota de material i, si és el cas, de la taquilla i l’AMPA (els alumnes que compreu els llibres per l’empresa iddink no torneu a pagar l’AMPA, us ho cobraran directament amb els llibres. Els pagaments es fan mitjançant l’aplicació TPV Escola (rebreu un correu amb les vostres claus d’accés).

Més informació  referent a la matrícula: