CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA Euclides 21

22è concurs de fotografia matemàtica de l’ABEAM

Fer una fotografia matemàtica vol dir …

MIRAR AMB ULLS MATEMÀTICS LA REALITAT QUE ENS ENVOLTA… , IDENTIFICAR CONCEPTES MATEMÀTICS… , FER COMPOSICIONS CREATIVES AMB OBJECTES QUOTIDIANS … I,FINALMENT,

FER UNA FOTOGRAFIA I BUSCAR UN BON TÍTOL QUE RESUMEIXI LA IDEA MATEMÀTICA QUE REPRESENTA.

Fotografia matemàtica Bases 21

Si en vols exemples… https://fotografiamatematica.cat/

Normes del concurs:

1. Les fotografies han de ser fetes pels participants.
  2. Cada participant podrà enviar fins un màxim de tres fotografies.
  3. No es poden fer fotomuntatges, cal que les fotos siguin originals.
  4. Cada fotografiahaurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.

Lliurament de les fotos:

1. L’arxiu amb la fotografia ha de tenir format .JPG, i el nom de l’arxiu ha de fer referència al títol de la fotografia.
  2. S’haurà d’enviar al correu electrònic mateseuclides21@gmail.com abans del dia 19 d’abril a les 24 hores, indicant clarament al cos del missatge: el títol de la fotografia,nom de l’alumnei curs.

Categories i premis:

S’escolliran les tres millors fotografies de cada una de les següents categories:

• Nivell 12, per l’alumnat de 1r i 2n d’ESO
  • Nivell 34, per l’alumnat de 3r i 4rt d’ESO
  • Nivell ESPO, per l’alumnat de Batxillerat
  • Nivell professorat i PAS, obert a tot el professorat i PAS de l’institut

La millor fotografia de cada nivell serà la seleccionada per participar a la segona fase del 22è concurs de fotografiamatemàtica de l’ABEAM (Associació de Barcelona per a l’Estudi i l’Aprenentatge de les Matemàtiques ), https://fotografiamatematica.cat/

Anima’t a participar, POSA’T LES ULLERES MATEMÀTIQUES i …. bones fotos!