Cloenda de “Cuines del món” de l’alumnat Estímul

El passat dimarts 11 de febrer es va cel.lebrar la cloenda del Projecte “Cuines del món” del grup Estímul. Els convidats han pogut degustar d’un tast de diversos plats elaborats per els alumnes, a més de veure una prèvia del que seran els programes de gastronomia que han fet per Calella TV.

Ràdio Pineda ha entrevistat a dos alumnes i també hem pogut explicar el proper projecte en col.laboració amb l’Escola Horitzó.

Va comptar amb la presència de pares, representants del món educatiu i l’alcalde de Pineda de Mar.