Preinscripció i Matrícula 2021-2022

Programa de Transició al Treball – Programa de Formació Inicial (PTT-PFI)

Educació Secundària Obligatòria

Període de preinscripció: del 17 al 24 de març (tancada)

• Llista d’alumnes assignats al centre (actualitzat el 7/6/2021) * Abans del 13 de juny, el centre es posarà en contacte amb els alumnes amb plaça assignada mitjançant el correu electrònic consignat a la sol·licitud de preinscripció .

Batxillerat

Si no esteu d’acord amb la puntuació obtinguda, feu una reclamació al següent enllaç

Període de preinscripció: de l’11 al 17 de maig (tancada)

Cicles Formatius de Grau Mitjà

Període de preinscripció: de l’11 al 17 de maig (tancada)

Cicles Formatius de Grau Superior

Període de preinscripció: del 25 al 31 de maig (tancada)

PREGUNTES FREQÜENTS

• Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?

No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als que us interessa inscriure la vostra filla o fill.

• Si tinc dubtes omplint la sol·licitud on em puc adreçar?

Podeu posar-vos en contacte telefònic amb el centre que escolliu inscriure el vostre fill o filla en primera opció, en horari d’oficina, i us ajudaran a complimentar el procés.

• Com puc saber els criteris pels barems i la seva puntuació?

Trobareu tota la informació sobre criteris, calendari i la resta d’informació respecte el procés de preinscripció a la pàgina web https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici

Per a qualsevol consulta truqueu al centre al telèfon 938673470 i demaneu per secretaria.