CONCURS FEM MATES

Els alumnes Ila Domínguez, Aran Oliveras, Set Ortega i Nara Peula de 2n d’ESO D, van participar aquest dissabte dia 6 d’abril a la segona fase del concurs FEM MATES 2019 a l’institut Thalassa de Montgat.

Van quedar classificats per a la 2a fase després de superar amb èxit la 1a fase del concurs, que consistia en fer un treball per donar resposta a 3 preguntes obertes sobre reptes matemàtics.

Els professors Judith Carreras, Pilar Bueno i Xavier Sivil van acompanyar als alumnes en aquesta fase del concurs i van ajudar també a l’organització de la jornada com a supervisors d’una gimcana matemàtica per a alumnes de 3r i 4t d’ESO.

Volem felicitar als 4 alumnes classificats i animar-los a continuar participant en concursos matemàtics. A més, l’alumna Nara Peula va aconseguir un diploma ja que el grup en el que ella participava activament, format per alumnes de diferents centres, va quedar guanyador de la gimcana dins la categoria de 1r i 2n ESO.