Projecte Erasmus+ “Highway to Health”

Professorat i alumnat d’Alemanya, Bèlgica, Eslovàquia i Grècia visiten l’INS Antoni Pous

La setmana del 21 al 25 de gener un grup de 26 alumnes i 12 professors d’Alemanya, Bèlgica, Eslovàquia i Grècia van passar una setmana a Manlleu participant en el projecte Erasmus+ “Highway to Health” coordinat per l’INS Antoni Pous.

Durant la setmana els participants van prendre part en diverses activitats relacionades amb l’esport. Destaquem que el matí de dimecres es va fer una cursa no competitiva de 5km en un circuit al passeig del Ter. També es van fer diversos esports d’equip al pavelló de Manlleu així com jocs i dinàmiques de grup.

El projecte té una inspiració olímpica –cada país participant en representa una anella– i per això es van visitar llocs d’interès com ara el Museu Olímpic de Barcelona, les runes d’Empúries, Girona i Vic.

El projecte té una durada de dos anys i la propera reunió es farà el mes de maig a Snina, Eslovàquia.