4a Jornada de Serveis a la Comunitat

Arriba la 4a edició de la Jornada de Serveis a la Comunitat, organitzada per l’INS Antoni Pous, en col·laboració amb l’Ajuntament de Manlleu i el Museu del Ter. Un any més apostem per professionals d’alçada que compartiran amb nosaltres els seus coneixements i experiència, posant en valor les professions d’atenció a les persones.

A les 9:30 es començarà amb la inauguració de la jornada a càrrec de l’il·lustríssim Sr. Àlex Garrido, alcalde de Manlleu, la Sra. Dolors Collell, directora dels Serveis Territorials d’Educació a la Catalunya Central i Lluís Monteis, director de l’Institut Antoni Pous.

Seguidament a les 10h conferència “El secrets de la motivació i l’estat d’ànim positiu” a càrrec de Gaspar Hernàndez. Periodista i escriptor, dirigeix “L’ofici de viure” a Catalunya Ràdio i a TV3.

A partir de les 12h es realitzaran tres xerrades simultànies, cada una d’elles dirigida al nostre alumnat segons el cicle que realitza, atenció a persones amb dependència, Integració social, i Educació infantil.

Durant la tarda, més de 50 empreses dels diferents sectors professionals, compartiran experiències, dubtes, aprenentatges amb l’alumnat, per fer així un apropament més personal i directe al món laboral.