Proves anuals per completar els ensenyaments d’ESO

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

Centre de realització de les proves

El centre sempre ha de ser aquell on es troba l’expedient de l’alumne/a.

Alumnes que poden presentar-s’hi

Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2020 són:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2018 o 2019.

2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2020.
    També hi pot concórrer l’alumne/a que faci els 17 anys l’any 2020 sempre que

compleixi alguna de les condicions següents:
    – Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
    – Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
    – Ser esportista d’alt rendiment.

3. Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses.

En aplicació d’aquests requisits, queden exclosos de les proves els alumnes inscrits per repetir 4t d’ESO en el present curs 2019-2020.

En canvi, hi poden concórrer els alumnes que estan matriculats a ensenyaments d’adults o a l’Institut Obert de Catalunya, sempre que compleixin els tres requisits abans esmentats.

Calendari

Publicació al tauler d’anuncis del centre o al seu web dels continguts i els criteris d’avaluació mínims exigibles per a la superació de cadascuna de les matèries.

CONTINGUTS_MINIMS_I_CRITERIS_AVALUACIO_ESO_2019_2020

Termini de presentació de sol·licituds d’inscripció.

Del 3 al 14 de febrer de 2020.  Full d’inscripció

Publicació al tauler d’anuncis del centre del calendari de les proves i de les llistes d’admesos i exclosos

Entre el 17 i el 21 de febrer de 2020

Termini de presentació de reclamacions a les llistes d’admesos i exclosos