NOVA ACTIVITAT KHOREIA

L’INS Antoni Pous i Argila de Manlleu ha presentat un nou vídeo-clip, dins el seu projecte Khoreia de música en comunitat i per a la inclusió: “Singing all together”. Un vídeo que recull el repte que es va plantejar a tot l’institut el dia 22 de desembre: quina classe seria capaç d’aprendre i fer el cànon a 5 veus que la coral cantava? El resultat: tot l’alumnat d’ESO, Batxillerat i IFE cantant junts!

La paraula Khoreia, a l’antiga Grècia es referia a l’art de cantar i ballar en grup. Aquest projecte va començar el curs 2018-19 amb la creació del cor Khoreia, amb la voluntat de treballar per a la inclusió i la cohesió social. El curs passat, davant la situació de pandèmia que no permetia fer assajos de coral, es va fer una activitat de Nadal en col·laboració amb els músics Roger Usart, Santi Serratosa i Guillem Roma: “Antoni Pous ft Roger Usart: La vida que pren“.

En l’activitat de Nadal d’enguany, el cor Khoreia (amb una setantena de cantaires) ha posat la veu i el músic i artista Guillem Roma, exalumne de l’institut, s’ha encarregat de l’àudio i el vídeo. Malgrat la pandèmia, mantenim la khoreia a l’institut!