Estades lingüístiques en llengua anglesa

El nostre centre ha estat seleccionat per participar en unes estades d’immersió lingüística en llengua anglesa, subvencionades pel Fons Social Europeu. L’alumnat beneficiat serà el de 4r d’ESO i les estades es realitzaran del 7 al 9 de gener a l’alberg Mare de Déu de les Neus de la Molina.

La proposta s’adreça a l’alumnat d’educació secundària matriculat en centres de màxima i alta complexitat, es durà a terme en albergs socials de la xarxa pública XANASCAT i oferirà als participants un programa d’activitats didàctiques i lúdiques vehiculades en llengua anglesa i dissenyades per respondre als interessos i inquietuds pròpies de les edats de l’alumnat i motivar així el seu aprenentatge. Amb aquesta proposta es vol incrementar les oportunitats d’aprenentatge d’una llengua estrangera de l’alumnat que, per diferents motius, té dificultat per participar en activitats extraescolars que contribueixen a reforçar l’aprenentatge d’una llengua estrangera amb poca o nul·la presència en el context social de l’alumnat.