Eleccions als consells escolars

El 2 de novembre s’inicia el procés per renovar una part dels membres del consell escolar del nostre institut.

Aquestes eleccions es fan cada dos anys, però degut a la pandèmia s’ha esperat tres anys per fer aquesta convocatòria. En el nostre institut cal renovar 7 representants del sector de professorat, 3 representants del sector de les famílies i 3 representants del sector de l’alumnat.

A partir del dia 2 de novembre  i fins el dia 8 de novembre trobareu els censos electorals exposats al tauler d’anuncis del centre.

Entre el 5 i el 9 de novembre es podran presentar les reclamacions a les inscripcions del censos electorals adreçant un escrit al director del centre.

Les resolucions a les reclamacions sobre inscripcions als censos electorals es publicaran al tauler d’anuncis el dia 10 de novembre conjuntament amb els censos electorals definitius als quals hauran estat incorporades.

El dia 10 de novembre es farà el sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals.

Abans del dia 17 de novembre, es presentaran les diferents candidatures. Aquestes es podran presentar per escrit a secretaria o bé per correu electrònic, a l’adreça ies-antoni-pous@xtec.cat. L’imprès per presentar-se com a candidat/ta es pot recollir a la secretaria del centre en horari de matins de 9:00 a 13:00 o tardes de 16:00 a 18:00 (menys divendres) o us el podeu baixar en aquest enllaç.

Les candidatures seran proclamades i publicades al tauler d’anuncis del centre una vegada hagin estat analitzades i comprovades per les respectives meses electorals, el dia 19 de novembre.

Les votacions es realitzaran el dia 24 de novembre, tal com s’indica a continuació:

Sector Data Hora Lloc
Pofessorat 24/11/2021 10:20h a 12:40h Sala de professorat