Dia Europeu de les llengües

El proper dimarts 26 de setembre es celebra el dia Europeu de les LLengües.  En motiu d’aquesta jornada hem gravat la frase “L’aprenentatge de llengües: connectant cors, ments i mons” en les llengües diverses de l’alumnat i professorat del centre.

El projecte Erasmus+ speak up
La mateixa jornada suposa també el llançament del projecte Erasmus+ Speak up en el que hi participa l’alumnat de 2n d’ESO. Durant aquest curs i part del curs vinent treballarem sobre la diversitat de les llengües i sobre l’aprenentatge de l’anglès a través de diverses estratègies i contexts. En aquest projecte col·laborem amb centres de Suècia, Alemanya, Eslovàquia i Bèlgica. En l’inici del projecte hem recollit les llengües que es parlen en cada un dels centres i n’hem documentat pràcticament una cinquantena.
La primera trobada del projecte es farà a Suècia a principis d’octubre. Es treballarà l’aprenentatge de l’anglès en activitats de fora de l’aula. Aquests dies l’alumnat de 2n d’ESO ha estat preparant videos de jocs populars catalans per tal de preparar la aquesta trobada.