CONFIRMACIÓ PLAÇA A L’ESO CURS 2022-2023

Aquest curs , igual que els anteriors,  tots els alumnes que actualment fan 1r, 2n o 3r d’ESO quedaran confirmats automàticament per al curs següent, només qui no estigui interessat a continuar el curs vinent, en el nostre centre,  ens ho hauria de comunicar al més aviat possible per poder oferir aquesta plaça a altra gent interessada.

Si algú ha de canviar les seves dades personals, com el DNI, l’adreça o el telèfon també ens ho pot comunicar a través del seu tutor/a o a través del correu electrònic que us posem més avall.

Aquest any, com a novetat, hem inclòs l’import de les sortides curriculars.

El pagament  de la quota de material, llibres, sortides curriculars  i AFA  per al curs vinent  puja a :

• Famílies amb un alumne al centre: 190€
  • Famílies amb dos alumnes al centre: 175€ per alumne/a
  • Famílies amb tres alumnes al centre: 170€ per alumne/a
Aquesta quantitat es paga anualment i correspon a la suma de:

• Dossiers, llibres consulta, quaderns exercicis, llibres digitals……………120€
  • Sortides curriculars………………………………………………………….30€
  • Quota AFA ………………………………………………………………………………..40€*

*La quota de l’AFA és variable depenent del nombre d’alumnes que la família té al centre:

•  Si hi ha 1 alumne al centre: 40€
  •  Si hi ha 2 alumnes al centre: 25€
  • Si hi ha 3 alumnes al centre: 20€

Teniu la possibilitat de pagar-ho en dos terminis:    100€  pel juny i 90€ pel setembre

Cal ingressar-ho al BBVA :  ES07  0182 9784 7202 0207 0489

Us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del  correu electrònic :oficines@insantonipous.cat   o per telèfon 93 851 37 05.