Erasmus+ “Highway to Health”

L’INS Antoni Pous participarà en un nou projecte Erasmus+:

L’Institut Antoni Pous serà el centre coordinador del projecte europeu “Highway to Health” (autopista cap a la salut). En aquesta iniciativa el centre col·laborarà amb escoles d’Alemanya, Bèlgica, Eslovàquia i Grècia.

Els projecte – que té dos anys de durada – es centra en cinc aspectes relacionats amb la salut: activitat física saludable, entorn saludable, mobilitat sostenible, dieta saludable i salut mental.

Aquests temes es treballaran a les reunions que es faran en cada un dels cinc països participants amb participació d’alumnat i professorat de cada centre. Les trobades començaran a Manlleu el proper mes de gener i conclouran a Grècia el maig del 2020.

L’institut té una marcada tradició en projectes europeus i intercanvis escolars, tant a ESO, com a Batxillerat i Cicles Formatius.