Consell escolar

Paula Sebastià González
Hèctor Conesa Noguerales
Samantha Gil Aguilar
Sector pares/mares i tutors/res legals No hi ha representants
Sector PAS Mercè Castiella Acuña
Director  Albert Castillo Deop
Cap d’Estudis Montserrat Milan Hernández
Secretària(*) Beatriz Alós Blasco
Representant de l’empresariat (*) Sr. Jose Fríguls, president d’ANAFRIC
Representant de l’Ajuntament Ignacio Mon Quílez

Funcions del Consell Escolar

Corresponen al Consell Escolar les funcions següents:

1. Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.
  2. Aprovar, per majoria simple,  la programació general anual del centre  i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.
  3. Aprovar, per majoria simple, les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.
  4. Aprovar, per majoria simple, les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.
  5. Aprovar, per majoria simple, la carta de compromís educatiu.
  6. Aprovar, per majoria simple, el pressupost del centre i el rendiment de comptes.
  7. Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  8. Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  9. Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  10. Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  11. Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
  12. Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  13. Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.