Xarxafp- Fundació BCN

Tothom  interessat en participar en el procés de selecció de l’Erasmus, cal que empleni el formulari de sol·licitud de les beques i l’enviïn via correu electrònic a
internacional@institutaliments.barcelona com a màxim el 26/11/23.
Es seleccionaran per centre 3 alumnes de Grau mitjà i 3 de grau superior i després Fundació Barcelona acabarà de fer la selecció dels candidats.
Les beques Erasmus són per marxar a l’estranger al mes d’octubre i novembre de 2024 com a alumnat postgraduat.

Calendari:

– Reunió de difusió beques el 22/11/23. Grups de matí a les 11h i els de tarda a les 15h.
– Enviament de sol·licitud i els certificats oficials d’idiomes estrangers de la Unió Europea al correu internacional@institutaliments.barcelona fins el 26/11/23.
– Preselecció en equips docents 28/11/23.
– Preselecció en entrevistes personals a l’aula 07 de l’edifici 2 el 4/12/23 abans de les 16h.  L’hora de l’entrevista personal s’enviarà per convocatòria per correu i no es podrà canviar ( la no presentació es considerarà descartada la sol·licitud. Donarà més punts portar el currículum Europass en llengua anglesa, italiana, alemanya, francesa o portuguesa.
Informar als candidats preseleccionats 5/11/23 per correu electrònic.
– Els candidats preseleccionats hauran d’enviar al correu internacional@institutaliments.barcelona el seu CV en format Europass en llengua anglesa, italiana, alemanya, francesa o portuguesa com a màxim el 10/11/2023 (Link del document: https://europa.eu/ europass/eportfolio/screen/cv-editor?lang=en). La no presentació del currículum dins de termini farà que l’alumnat quedi exclòs del procés de selecció.
– Desembre 2023 o gener 2024. Els candidats seleccionats rebran un correu per part de l’institut dels aliments amb la data de l’entrevista i l’hora de l’entrevista a Fundació Barcelona. La no presentació farà que l’alumnat quedi exclòs del procés de selecció.
– Entrevistes i selecció dels participants per part de la Fundació BCN FP al gener 2024.
Grau mitjà
1_ GM_Informació Erasmus+ KA121 Grau Mitjà