LABORATORI D’IDEES

El Programa d’innovació i transferència de coneixement “InnovaFP” té la finalitat d’estimular la vinculació entre els centres educatius que imparteixen ensenyaments de formació professional i les empreses i entitats per al desenvolupament de projectes d’interès mutu que generin valor educatiu i empresarial.

Poden formar part del Programa “InnovaFP” els centres educatius de Catalunya sostinguts amb fons públics que imparteixen ensenyaments de formació professional inicial, tenen implantat (o en procés d’assolir-lo) un sistema de gestió de qualitat i millora del centre, i el projecte educatiu del centre incorpora els objectius i les estratègies d’innovació i transferència de coneixement amb les empreses i entitats del seu entorn de relació. Enllaceu a la web InnovaFP.

CNV18- Model conveni de col.laboració empreses-centre per realitzar projectes
DÍPTIC PROJECTE D’INNOVACIÓ

– QUI SOM?

Som un centre públic d’FP especialitzat en totes les professions del sector de l’alimentació:

– Comerç i logística dels aliments

– Màrqueting i publicitat (especialitzat al sector de l’alimentació)

– Anàlisi i control de qualitat de la indústria alimentària

– Dietètica i Nutrició

– Cuina industrial i de col.lectivitats

– Forneria, pastisseria i confiteria

Impartim formació professional integrada, amb una carta de serveis altament especialitzada i diversificada que permet configurar itineraris de formació individualitzats o adaptats a les necessitats de les empreses del sector.

– QUÈ US OFERIM?

CONEIXEMENT

Som professionals amb expertesa. El nostre coneixement s’actualitza permanentment gràcies a la nostra aposta pels programes d’FP DUAL i a una ubicació única: al bell mig de Mercabarna, el hub alimentari més gran del sud d’Europa.

TALENT

Els professionals que preparem tenen un dels nivells d’inserció laboral més elevats del sector i , durant tot el procés de formació , participen activament en programes d’emprenedoria i d’impuls de l’FP.

INSTAL.LACIONS I EQUIPAMENTS PER LA RECERCA I LA INNOVACIÓ

Estem totalment equipats amb la tecnologia i el maquinari més actual. Comptem amb laboratoris de química i microbiologia, taller d’innovació i recerca, taller de productes frescos, aula-botiga, obrador de pastisseria i cuina industrial.

– QUÈ PODEM FER PER VOSALTRES?

A través del programa INNOVA FP us podem ajudar a crear solucions d’innovació sostenibles per a la vostra empresa sense costos afegits. Projectes coordinats per professionals especialitzats i competents que contribueixin a crear valor als vostres processos, productes o serveis.

• Analitzant les vostres necessitats.
  • Creant prototips.
  • Generant propostes alternatives de disseny.
  • Realitzant assajos i proves per nous productes o reformulació dels antics.
  • Elaborant noves aplicacions per a les vostres matèries primeres o productes acabats.

– QUÈ PODEU FER PER NOSALTRES?

• Contribuir a la qualificació professional del nostre alumnat.
  • Millorar la nostra relació amb el món de l’empresa.
  • Actualitzar la qualificació dels nostres formadors.
  • Col.laborar en la formació pràctica dels nostres aprenents permetent una aplicació directa dels coneixements adquirits en un projecte pràctic i amb una aplicació a un producte final.