3A les instal·lacions del nostre Institut:
- Dissenyaràs plans de màrqueting i estratègies logístiques especialment enfocades a productes alimentaris d’alta gamma i vins.
- Al segon curs podràs optar per cursar part del Currículum Formatiu en una empresa del sector mitjançant la modalitat dual.
Sortides professionals
Tècnic de màrqueting, publicitat i relacions públiques. Community Manager. Tècnic en treballs de camp, estudis de mercat i opinió pública. Organitzador d’esdeveniments de màrqueting i comunicació.
Amb aquest Cicle seràs capaç de: fer un seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials, promocionar i fer publicitat dels productes i / o serveis en els mitjans de comunicació adequats. Elaborar els materials publicitaris i promocionals necessaris i poder gestionar i controlar la comunicació empresarial en tots els àmbits, inclòs el món Online. Tot això enfocat a productes alimentaris d’alta gamma i vins
Sortides acadèmiques
Amb aquests estudis s’obté el títol de tècnic o tècnica superior, que permet l’accés a estudis universitaris.
Què estudiaràs, contingut
- Atenció al client, consumidor i usuari.
- Disseny i elaboració de material de comunicació G
- Gestió econòmica i financera de l’empresa.
- Investigació comercial.
- Polítiques de màrqueting.
- Treball de camp en la investigació comercial.
- Llançament de productes i serveis.
- Mitjans de comunicació.
- Relacions públiques i organització d’esdeveniments de màrqueting.
- Projecte de màrqueting i publicitat.
Durada
Dos cursos
Tens més dubtes?
Si vols més informació, consulta el web del Departament d’Educació o envia’ns un missatge mitjançant el formulari de contacte.