Curs d’Especialització en Forneria i brioxeria artesanal

• Poden participar en el procés les persones interessades que estiguin en possessió dels títols que donen accés als cursos d’especialització de formació professional que s’estableixen els reials decrets de creació de cadascun d’ells.
ABANS DE LA PREINSCRIPCIÓ

1.- JORNADES DE PORTES OBERTES DE L’INSTITUT DELS ALIMENTS:

• JORNADES PORTES OBERTES PRESENCIALS: 16/04/2024 i 24/04/2024.
  • JORNADA PORTES OBERTES TELEMÀTICA: 29/04/2024.

2.- HORARI CURSOS ESPECIALITZACIÓ FP:

CURS ESPECIALITZACIÓ TORN
TARDA
FORNERIA I BRIOXERIA ARTESANAL

(600 hores)

15:00-21:20 hores

3.- PREUS, APORTACIONS I TAXES:

CURS ESPECIALITZACIÓ Forneria i brioxeria artesanal
Aportació de material 100 €
  Menors de 28 anys Majors de 28 anys
Assegurança escolar obligatòria 1,12 € 11 €

Alumnat major de 28 anys NO està cobert per l’assegurança escolar obligatòria. Les persones més grans de 28 anys han de contractar una assegurança equivalent a la cobertura de l’assegurança escolar obligatòria amb un import de 11 € a sumar als imports anteriorment detallats.

4.- PREINSCRIPCIÓ

Abans del 14 de juny de 2024, cada centre publica al seu tauler d’anuncis l’oferta de places, la data, l’hora i el lloc del sorteig per obtenir el número de desempat, les dates de publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional, el termini per presentar una reclamació, que és de 5 dies hàbils, la llista de sol·licituds amb la puntuació, la llista d’alumnes admesos i el període de matrícula que ha de ser, com a mínim de 5 dies hàbils. En tot cas el procés s’ha d’haver completat abans del 26 de juliol de 2024.

Període de presentació de sol·licituds: del 28 de juny al 4 de juliol de 2024.

5.- REQUISITS D’ACCÉS
  • Per accedir es necessari estar en possessió dels següents títols:
    • Títol de tècnic/a en cuina i gastronomia establert en el RD 1396/2007, de 29 octubre, pel que s’estableix el títol de Tècnic en Cuina i Gastronomia.
    • Títol de tècnic/a en Forneria, pastisseria i confiteria establert en el RD 1399/2007, de 29 d’octubre, pel que s’estableix el títol de Tècnic en Forneria, pastisseria i confiteria.
    • Títol de Tècnic en Comercialització de Productes Alimentaris establert en el RD 189/2018, de 6 d’abril, pel que s’estableix el títol de Tècnic en Comercilització de Productes Alimentaris.
    • Títol de Tècnic Superior en Direcció de Cuina establert pel RD 687/2010, de 20 de maig, pel que s’estableix el títol de Tècnic Superior en Direcció de Cuina.

6.- CRITERIS DE PRIORITAT

Qualificació mitjana del cicle formatiu professional que permet l’accés.

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA:

• Certificació de la qualificació mitjana del cicle de formació professional que permet l’accés.

PRESENTACIÓ SOL·LICITUDS
  • La sol·licitud de preinscripció es formalitza mitjançant el formulari disponible a la pàgina web preinscripcio.gencat.cat. Només es pot presentar una sol·licitud per persona. La sol·licitud es presenta al centre demanat junt amb la documentació acreditativa, dins del termini indicat. No s’admeten sol·licituds fora de termini.