VISITA A ESCOLES ALEMANES

Durant aquest mes de juliol, la coordinadora d’Educació Infantil, la cap d’estudis i la directora de la nostra escola han visitat diferents centres de la zona de Baviera a Alemanya.

Allà el curs acaba a finals de juliol, per aquest motiu hem pogut fer aquestes mobilitats Erasmus d’aprenentatge per observació.

Hem pogut aprendre diferents maneres d’organitzar els espais i els horaris. Portem la motxilla plena de noves propostes i noves activitats. També hem establert contactes per realitzar durant el proper curs visites amb el nostre alumnat.

Vam iniciar els nostres “Jobshadowings” visitant  diferents centres a Burghausen.

Vam continuar l’estada per terres alemanes visitant l’escola Annie-Pickert a Poing (Munich)

Aquesta és la notícia que han penjat a la seva web >>>

L’última escola visitada, a la ciutat d’Augsburg.

Estem molt contentes amb la rebuda que ens han fet a les diferents escoles d’Alemanya que hem visitat.

Moltes gràcies a la Hedi, la Birgit i la Theresa, i els seus respectius equips, per fer-ho possible. Teniu unes escoles fantàstiques amb uns projectes molt potents.