REHABILITACIÓ DE FINESTRES

Ja han començat les obres de millora de l’eficiència energètica en la nostra escola escola. Aquestes obres estan incloses al Pla Director d’infraestructures Educatives, que conté la planificació de les actuacions de construcció de nous centres i ampliacions però també les
obres de rehabilitació, adequació i millora.

Concretament les obres del nostre centre persegueixen millorar l’eficiència energètica i augmentar la confortabilitat de les instal·lacions.
Les obres consisteixen en millorar de la transmitància de l’envolupament de l’edifici mitjançant la substitució del nombre màxim de tancaments exteriors i es preveu fer-les durant l’estiu 2023.

Aquestes obres són finançades per la Unió Europea mitjançant el fons REACT–UE com a part de de la resposta de la Unió a la pandèmia de COVID-19, dins de l’objectiu específic donar resposta a les necessitats d’escolarització dels ensenyaments obligatoris o universals en el marc del dret a l’educació.

Podeu trobar més informació sobre la programació de totes les obres en infraestructures escolars finançades amb Fons REACT-UE en aquest enllaç >>>>.