MESTRES D’EUROPA VISITEN LA NOSTRA ESCOLA

La nostra escola està associada amb centres europeus perquè l’alumnat faci servir l’anglès de forma real per comunicar-se i per treballar projectes conjuntament. És una oportunitat molt bona per conèixer altres cultures!

D’aquestes col·laboracions surten els intercanvis de mestres entre escoles. Aquest curs visitarem escoles a Irlanda i Portugal i altres mestres venen a veure la nostra escola.

Primer vam rebre la visita de dues mestres de Nimes (França). La Sra Sophie C. és la nova directora de l’escola Tour Magne amb la que el proper curs, farem un intercanvi durant el tercer trimestre amb l’alumnat de cicle superior.

La Sra. Jennifer P. és mestra de l’escola La Gazelle amb la que vam treballar el curs passat i amb la que  havíem de fer l’intercanvi a finals del curs.

Allà a França estan iniciant un projecte de plurilingüisme semblant al que tenim al Sant Bernat Calvó i ens han triat com a model i centre de referència. Es van fer reunions amb les mestres referents GEP de la nostra escola, la Sra. Laia i la Sra. Cristina, i posteriorment amb la Sra. Montse F., Inspectora i la Sra. Carme T., referent de llengües estrangeres del Departament.

Després hem rebut la visita de Miss Katerina  provinent d’una escola de la República Txeca. Ha estat amb nosaltres durant tota una setmana fent aprenentatge per observació. És una activitat inclosa dins del programa Erasmus+.

Durant aquests dies observarà com fem les matemàtiques de P3 fins a 6è, especialment com treballem amb Axioma, Innovamat i el projecte d’Escacs a l’aula.