Sortim al TAC12

NOTÍCIA TAC12  04-04-2023

L’escola Sant Bernat Calvó de Vila-seca és un dels primers centres catalans que incorpora l’Aula de Futur a la seva metodologia de treball. Es tracta d’un nou espai interactiu i modulable que permet potenciar noves tecnologies digitals, però sobretot aporta noves metodologies de treball.

Així, l’alumnat passa a tenir un paper actiu en el seu aprenentatge personalitzat, amb diferents escenaris i activitats, tecnologies i entorns digitals. Per la seva banda, també canvia el rol del mestre, que es converteix en moderador i guia. Els mateixos alumnes expliquen alguns dels treballs que hi podran dur a terme.

En la confecció de l’aula del futur hi convergeixen tres projectes d’àmbit europeu com l’Erasmus+ o l’STEAMcat, impulsat des de la Generalitat.

ENLLAÇ WEB TAC12