PROJECTE CONTA’M UN CONTE

Com cada setmana, tornem amb una altra edició dels divendres de contacontes. Aquesta vegada dues alumnes de segon, la Helena i la June ens han dut al món de la imaginació i la màgia amb el conte El flautista d’Hamelín (conte popular alemany).

Recordeu que el projecte CONTA’M UN CONTE és un projecte de foment de la lectura que té per objectiu apropar a l’alumnat al món dels contes i la futura lectura a més d’afavorir el desenvolupament del llenguatge oral i desenvolupar la imaginació i la creativitat dels nens i de les nenes.

Felicitacions a l’Helena i la June per compartir amb tots nosaltres les vostres històries!! Ha estat genial!!!

Us deixem un recull de moments especials al següent enllaç:

Tornarem divendres vinent amb més contacontes!!! Us hi esperem!!!