PROJECTE CONTA’M UN CONTE

Després del període vacacional de Nadal, tornem amb els divertidíssims divendres amb el projecte CONTA’M UN CONTE.  Aquesta setmana el protagonista van ser en Guillem, alumne de segon, on ens va captivar amb el conte El llop i les set cabretes.

Recordeu que els alumnes es poden ajudar de disfresses, titelles, dibuixos, murals o altres recursos que ajudin a interpretar el conte donant curs a la imaginació.

Moltes gràcies i enhorabona Guillem, ho has fet genial!!! Tots plegats hem gaudit del teu contacontes!!!

Podeu veure la galeria de fotos al següent enllaç: https://drive.google.com/drive/folders/1aXlEdM1MBoye4-Wc019XQs8-zAjZyKYZ

Us esperem el pròxim divendres amb més conta contes!!!