EXAMENS CAMBRIDGE

Ja tenim data programada pels exàmens de Cambridge d’aquest curs: el dissabte, 18 de juny de 2022.

Per tal d’informar a les famílies del funcionament d’aquestes proves de nivell d’anglès, farem una reunió virtual amb els responsables de Cambridge el proper dimecres, 9 de febrer a les 15,30h, i les famílies estan convidades.

La reunió serà virtual a través del Meet i s’enviarà l’enllaç per Dinantia, totes les famílies interessades podran connectar-se.

Esperem que, un any més, la convocatòria sigui un èxit i el nostre alumnat pugui obtenir el seu certificat de nivell que s’ofereix.

La nostra escola disposa de l’acreditació de centre preparador dels exàmens de Cambridge.

Per qualsevol dubte o aclariment contacteu amb la direcció del centre,