DENIP 2022

Cada 30 de gener es commemora l’aniversari de la mort del M. Gandhi per recordar el seu llegat i promoure la cultura de la pau i la no-violència com a mitjà per resoldre conflictes entre els infants.

Aquest any 2022 la jornada anava dirigida a reflexionar sobre l’ús que en fem de les xarxes socials.

Actualment les xarxes socials s’han convertit en imprescindibles i són un espai on hi conviuen moltes idees, cultures, opinions, informació, etc., i per això, fer-ne un bon ús és molt important. A vegades darrera l’anonimat d’una pantalla es diuen moltes barbaritats, insults, difamacions, amenaces, etc.

Aquest acte que fem avui, dilluns 31 de gener, ens ha de servir per reflexionar en tot això i fomentar un ús adequat de qualsevol xarxa social. L’alumnat de 6è ha llegit un decàleg de les bones pràctiques en internet i després l’alumnat de 5è ens ha cantat la cançó  “Everyday people”>>>

Des de FundiPau>>>  s’ha creat un mapa DENIP on cada curs es poden veure els centres participants en aquesta jornada.