Informació complementària

MENÚ MENSUAL DEL MENJADOR

Elaborat per una nutricionista, d’acord amb els criteris nutricionals del Departament d’Educació i Sanitat de la Generalitat de Catalunya, i compleixen els següents criteris:

• Els menús són adequats a l’edat dels alumnes.
  • Es confeccionen menús especials per a casos específics: al·lèrgies, diabetis, indisposicions esporàdiques o prescripció mèdica (sempre amb informe mèdic per escrit).
  • Cada menú estarà compost per un primer i un segon plat, postres, pa i beguda. Quan sigui necessari utilitzar oli per amanir els aliments servits, aquest serà d’oliva.
  • Els primers plats alternen productes bàsics: pasta, arròs, verdures, llegums i patates.
  • Els segons plats alternen carn, peix, ous i van acompanyats de verdures i hortalisses, o combinacions d’aquests aliments.
  • Postres: fruita del temps o lactis. També, i de forma puntual, es poden servir postres casolans (natilles, crema, coca, etc.).
  • La beguda servida als alumnes és aigua mineral envasada sense gas. En ocasió d’alguna festivitat escolar, s’autoritza l’empresa a oferir begudes refrescants sense continguts alcohòlics.
  • La planificació mensual dels menús es notifica al centre educatiu i a la Comissió de Menjador. Es penja al blog de l’escola perquè estigui a l’abast de tothom i qui ho sol·licita se li facilitarà en paper.
  • L’empresa facilita, també una proposta de sopars.
  • El menú es confecciona de tal manera que no es repeteixin almenys durant una setmana.