Famílies de l’escola participen a la 35ª Edició de la FESTA ESPLAI a Barcelona

El passat diumenge 7 de maig al voltant de 40 persones, un bon grup de famílies de l’Escola Saavedra, vam gaudir participant a la FESTA ESPLAI celebrada a Barcelona.
La festa estava organitzada per Fundesplai (Fundació Catalana de l’esplai), l’empresa que gestiona el monitoratge de l’escola 7itria
A les 8h15 del matí un autobús va recollir a totes les famílies per marxar cap a Barcelona.
La festa va començar a les 11h i va finalitzar a les 17h.
La festa va comptar amb moltíssimes propostes i activitats: inflables, espais de jocs reciclats, jocs de construcció, jocs d’aprenentatge: hort, alimentació, un teler gegant, etc. Espais dedicats a esports com un rocodrom, tir amb arc… Tot acompanyat amb música al ritme de batucada i un concert.
Un dia familiar ple d’activitats on vam gaudir d’un molt bon ambient, un entorn espectacular, amb espais on descansar a l’ombra i gaudir de l’àpat en família.
Vídeo realitzat per: @ivanaenviaje