Els Padrins de Lectura: Un pont entre generacions a la nostra Escola

Aquest dimecres ha marcat l’inici d’una emocionant dinàmica  a la nostra escola: el programa de Padrins de Lectura. Aquesta dinàmica única uneix als alumnes de sisè amb els més petits de I5, creant un vincle especial a través del màgic món de la lectura.

Durant el tercer trimestre, cada infant de sisè es convertirà en el padrí o la madrina d’un nen o nena de I5, compartint amb ells estones de lectura plenes de diversió. La finalitat és doble: fomentar l’amor per la lectura entre els més petits i desenvolupar la responsabilitat i les habilitats socials dels més grans.

Les sessions de padrins de lectura es realitzaran cada dimecres durant l’esbarjo, proporcionant així un espai relaxat i tranquil on els padrins i els seus fillols poden gaudir junts dels contes. Aquesta activitat no només enriqueix acadèmicament, sinó que també consolida els vincles comunitaris, promovent els valors de l’empatia, la solidaritat i el respecte mutu.

Les tutores, estem convençudes que aquesta experiència serà molt enriquidora tant per als padrins com per als seus fillols, i esperem que aquesta iniciativa promogui una cultura de col·laboració i amor per la lectura que perduri en el temps.

Junts, fem de la lectura una finestra cap a nous mons i aventures, i construïm ponts entre les diferents generacions de la nostra escola.