L’Escola Saavedra acull una exposició sobre la festa popular a Catalunya

L’Escola Saavedra acull l’exposició “Gent de festa”, produïda pel Museu Etnològic de Barcelona. L’exposició, organitzada per l’AMPA de l’Escola Saavedra, és oberta al públic fins el 26 d’abril. Durant aquest període es duran a terme un seguit d’actuacions de música popular de diferents països, amb l’objectiu de reflexionar, també des de la pràctica, sobre la festa popular i la seva perspectiva educativa.

mespejo6's Story

Durant aquest mes l’escola també treballarà les diferents festes populars del món, aprofitant una de les seves fortaleses de l’escola que és la diversitat present en la comunitat educativa.

Inauguració de l’exposició Gent de festa a l’escola Saavedra de Tarragona

#

Més informació: http://w3.bcn.cat/V01/Serveis/Noticies/V01NoticiesLlistatNoticiesCtl/0,2138,656966449_674234318_1_1934281073,00.html?accio=detall&home=