Transformem el pati

El projecte de Transformació del Pati segueix avançant !

Les darreres setmanes han estat plenes de petites accions que ens ajudaran a crear un gran somni per tots i totes, el nou pati de l’escola. Aquí teniu un petit recull :

• Constitució del Grup Motor: en formen part l’equip directiu, 2 mestres, 3 alumnes de 5è, representants AFA, monitoratge migdia, extraescolars i també de l’AESC Ramon Llull.
  • Trobades: s’han celebrat dues reunions telemàtiques amb tot el Grup Motor on s’ha explicat el procés de creació del projecte participatiu i s’han realitzat dinàmiques per recollir les propostes de tots els sectors.
  • Alumnes: cada classe ha reflexionat sobre quins elements volen conservar i quins volen afegir. Un cop recollides totes les propostes, els infants representants de l’alumnat han triat les més representatives.
  • Famílies: han pogut aportar la seva visió responent a una enquesta i participant en la trobada virtual que es va fer a través de l’AFA.
  • Mestres, monitoratge i entitats: també han pogut plasmar la seva opinió a l’enquesta, al Padlet col·laboratiu i per últim, els seus representats també han triat 3 elements que voldrien conservar i afegir.

I a quines conclusions hem arribat ? Quin pati volem ? Algunes idees…..

• Un espai de sorral i també per jugar en moviment, incorporant natura i traient horitzontalitat.
  • Una àgora de fusta i/o redistribució de les taules de pícnic que possibiliti un espai de joc tranquil, relaxat i de treball .
  • Un pati més verd, amb més arbres, flors i jardí. Conservant la palmera i el passadís d’arbres de l’entrada.
  • Un espai multipista únic, traient els bancs de pedra.
  • Afegir més punts d’aigua viables.
  • Crear un aïllament vegetal respecte al carrer per millorar la privacitat dels infants.

Aquests són alguns dels desitjos de la nostra Comunitat Educativa, a finals d’abril coneixerem el projecte que s’haurà d’executar als mesos de juliol i agost.

Continuarem informant !! 📢